2010. július 16., péntek

15.fejezet

 Na csajok meg hoztam a következő részt.Remélem tetszeni fog!Tudom nem olyan hosszú!:(
(Amúgy olyan hülye voltam,hogy a 12.fejezetbe nem figyeltem meg,hogy hány hetes Kristen és ott már rúgott pedig még csak most kellene neki ezt a kis hibát kérem nézzétek el)
Tehát a 12,fejezetnek a végét felejtsétek el!:)
Köszi!:):D
Puszi!
(Kristen sz.)


Reggel felébredve Robot kutattam magam mellett,de nem találtam. 
-Rob!-nyöszörögtem álmosan. 
-Itt vagyok kicsim.-jött be egy nagy tárcával rajta sok-sok étellel. 
-Ohh...ezt mind nekem hoztad?-hatódtam meg és adtam neki egy szenvedélyes csókot.-Szeretlek. 
-Én is szeretlek.-puszilt meg. 
-Te vagy a tökéletes pasi számomra. 
-Nekem meg te vagy a legtökéletesebb nő a számomra.-csókolt meg. 
-Édesem,amúgy gondolkodtál már a lányunk nevén?-tette a kezét a hasamra. 
-Ő igazság szerint még nem.-mondtam. 
-Mit szólnál ha a te nevedet kapná.-hozta fel Rob. 
-Nem.-egyből tiltakoztam. 
-Miért? 
-Mert azt akarom,hogy legyen egy saját neve nem az enyémet örökölje. 
-Oké.-sóhajtott lémondóan. 
-Mit szólnál.-kezdtem bele,de félbe hagytam. 
-Mihez?-érdeklödött Rob. 
-Semmi,semmi hagyjuk felesd el.-mondtam 
-Nem tudni akarom!-makacskodott. 
-De ugye nem nevetsz ki?-kérdeztem 
-De hogy is,de mond már.-olyan cuki amikor ennyire kíváncsi. 
-Hát arra gondoltam,hogy lehet a neve Isabella.-szégyenlősen lehajtottam a fejem.

Meg fogta az államat és felemelte a fejemet és mélyen a szemembe nézett.

-Ezt nem akartad elmondani?-puszilt meg.-Amúgy nekem is nagyon tetszik az Isabella név csak azt hittem te nem akarod  mert,hogy a filmben is így hívnak.-mosolyodott el. 
-Tényleg? 
-Tényleg úgy hogy meg nyugodhatsz.- csókolt meg. 
-Isabella-nézett le a pocakomra és helyezte rá a tenyerét. 
-Isabella-mondtam neki és én is ráhelyeztem a tenyeremet a kis pocak lakómra.


*

-Hallod kicsim!-szóltam Robnak. 
-Mit szívem. 
-Anya hívott,hogy menjünk át csinált fincsi süti.-nyaltam meg a számat.-Amúgy is anyukádék is még ott vannak pár óra múlva megy a gépük. 
-Oké,anyuék amúgy sem engedtem volna úgy haza ha nem köszönünk el egymástól,már is öltözök.-indult el de vissza fordul,hogy megcsókolhasson és a mikis Isabellánknak aki benne növekszik neki is adott egy puszit.


*


Kocsiban ülve a Plumb-tól a Cut-ot hallgattuk és Rob egész végig a pocakomat fogta én meg az ő kezét.Annyira boldog vagyok,hogy ennyire örül a mikis szerelmünk gyümölcsének,akinek már neve is van Isabella. 
Annyira a gondolataimba voltam merülve,hogy észre sem vettem amikor Rob megállt.

-Miért álltunk meg. 
-Nézz az út közepére.-intett a fejével.

Két szerelmes pár csókolódzott az út közepén.Rob meg csak dudált.De az ott nem Rob unokatesója?

-Te az ott nem Paul?-tetem fől a kérdést. 
-Most,hogy így mondott,meg ahogy elnézem meglehet.

Abba hagyták a csókot én az a lány benézett a kocsiba mint,hogy ha felismert volna vagy nem is tudom. 
Aztán megint egy másnak estek de a fiú akit Paulnak feltételezünk kivezette a lányát az út szélére.

-Na erre kíváncsi vagyok.-jelentette ki életem szerelme. 
-Én is de nagyon.-mondtam mosolyogva.

*

  Anyuéknál jól belakmároztam a sütiből.Rob szüleitől és testvéreitől elbúcsúztunk és megígértünk,hogy minél hamarabb mi is elmegyünk Londonba hozzájuk.Ja és elmondtuk nekik is a kicsi nevét.Aminek nagyon örültek. 
Esküvőről is szó esett és megbeszéltük,hogy 2 hónap múlva lesz és anyu és Clare már el is kezdték szervezni.

 *

(Rob sz.)

Haza fele már nem találkoztunk útközepén csókolódzó szerelmes párral.Ezen Krissel jót nevettük.

 Mikor beértünk a lakásba eszembe jutott,hogy holnap lesz az Eclipse premier.

-Kicsim,ugye tudod,hogy holnap moziba kell mennünk?-szóltam neki.Erre egy fancsali képet vágott. 
-Tudom.-sóhajtott bánatosan.Jól tudtam,hogy semmi kedve magát nézni de én imádom őt nézni.

Aztán elmentünk az én kis drága leendőbeli feleségemmel fürödni.Ott egy kicsit kényeztettük egy mást na jó nem is egy kicsit :D

Utána a hálószobában még folyattuk,azután szerelmemmel a karjaimban aludtam el.

De aztán olyan hajnaltájban Kristen rázott fel álmomból.

-Rob!-teljesen meg ijedtem mi lehet a baj.

7 megjegyzés:

  1. Jajj mi a baj??? :O
    Izgalmas!!!!!!!!! Kérem a kövit!!!!!!!!!!! (L)
    Nagyon örülök, hogy folytattad!

    VálaszTörlés
  2. Köcce,hogy írtál komit!:)
    Megpróbálom mimnél hamarabb megírni a kövit!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!!!:) és én asszem tudom mi baja..vagyis nem ááá nem...:P
    De te kis mocsok én még ezt nem tettem fel...:O ezért még számolok veled...xD de azért jó lett...nagyon is!:D
    Am rég láttalak szomszéd...holnap átugrom...jajj nem tudok francba...megyünk a nővérkémhez látogatóba..tudod h mennyit javult a házuk stb...
    Francba...na mind1
    Puszi♥

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Már egy ideje olvasom a blogodat és nagyon teccik!
    Ez a fejezet nagyon jól sikerült.
    Kiváncsi vagyok mi lehetett a baja Kristen-nek.
    Sises léci a fejezettel mert nagyon jó.
    Pussy:Renesme

    VálaszTörlés
  5. Igen siess de nagyon!!!!!nagyon jó tetszik!!Csak siess!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Gini! Mikor lesz már friss???
    Itt fogunk megőszülni...xD
    puszi
    Noni

    VálaszTörlés
  7. szia!
    Hát nekem tetszik a blogod :D
    Nézd meg az ennyimet is ha szeretnéd és ha akarod követheted is a blogot.
    köszii
    vampire-vampirefan.blogspot.com

    VálaszTörlés