2010. február 2., kedd

11.fejezet




/Rob szemszöge/
-Én bocsánatot szeretnék kérni. – ja azt hiszi ennyivel elvan intézve.
-Azt hiszed, hogy most felhívsz és el van intézve? – kérdeztem egy kicsit gúnyosan.
-Tudom, de tényleg nagyon sajnálom. – mondta szomorúan.
-Tudod először gondolkozz,hogy mit mondasz. – feleltem.
-Tudom, de legyetek szívesek visszajönni! – könyörgött.
-David majd meglátjuk, de most nem érek rá veled beszélgetni. - mondtam és le is raktam
Hogy lehet már valaki ilyen barom állat fel hív és közli, hogy bocsássunk meg neki. Biztos fél, hogy nem kap majd jó kis zsebre valót.
Egyből lenyugodtam amikor ránéztem a mellettem nyugvó személyre. Nem érdekel semmi csak is ők, Kristen és a pici.
-Rob,Rob! – mondta a nevem és elkezdett mocorogni.
-Itt vagy kicsim itt vagyok. – mondtam és adtam neki egy puszit a feje búbjára.
- Éhes vagy. – közölte, egyre kínvánosabb
-Rendeb mit kérsz. – kérdeztem közben simogattam a hátát.
-Hú most édességre vágyok mondjuk csokoládé. – mondta és megnyalta a száját nem bírtam ki nem mosolyogni annyira édes volt.
-Oké, máris jövök. – mondtam és már álltam volna föl, de ő visszahozott.
-Várj inkább mégsem kérek, végén még elhízok. – na, ezen már tényleg nevettem
-De, hogy hízol, és ha kicsit meg is hízol én, akkor is szeretni foglak. – mondtam és megpusziltam a homlokát.
-Tényleg? – kérdezte.
-Hát persze kis butám. – és szorosan megöleltem.
-Szeretlek. – lehelte a nyakamba
-Én is édesem, én is! – mondtam és még jobban öleltem.
*
Más nap meg beszéltük, hogy megbocsájtunk Davidnak. De vannak feltételeink, hogy csak is kizárólag a filmbe szólhat bele semmi másba, még a szerződésbe sem.
 Délután el is mentünk hozzá.
Nagyon örülte nekünk megbeszéltük a dolgokat és elmondtuk a feltételeinket.
Szerdától már kezdjük a filmforgatást.
*
Már a film közepét forgatjuk! Kristenek már gömbölyödik a pocakja.
Lassan haladtunk a filmmel, mert ne hogy az én drágáimmal történjen valami.
Én meg eldöntöttem, hogy megkérem Kristen kezét és már a gyűrűt is megvettem.
-Kicsim! – szólalt meg a kocsiban ülve haza fele Kris.
-Igen, édesem? – kérdeztem
-Te fiút vagy lányt akarsz? – kérdezte közben a pociját simogatta.
-Nekem mindegy az a lényeg, hogy a miénk lesz.  – mondtam és megpusziltam az arcát. Közben haza értünk.
*
Esténként már úgy aludtam, hogy a fejem mindig a Kris pocakján volt, és közben simogattam és csókolgattam.
Krisen néha meg is jegyezte, hogy ő már kezd féltékeny lenni a gyermekünkre. De persze ezt nem gondolta komolyan.
*
Ma mentünk bulizni, mert ma van Ashelynek a szülinapja. Már csak Kristen vártam, hogy el tudjunk végre indulni.
- Kicsim! Kész vagy már? – kérdeztem már vagy 30 perce készülődik.
-Megyek már. – mondta és már itt is volt.
-Na itt vagyok. – mondta, egy kicsit passzos felső volt rajta és már látni lehetett egy kicsit a pocakját én erre elmosolyodtam.
-Min mosolyogsz? Talán hülyén festek vagy mi. – aggodalmaskodott.
-Nem, édesem csodásan nézel ki! Csak már látszik a kis pocakod. – mondtam és rátettem a kezét a pocakjára. Ő rám mosolygott és ő is ráhelyezte az egyik kezét, a másaikkal pedig megsimogatta az arcom és aztán közelebb húzott magához és megcsókolt.
-Olyan szexi vagy ebben a Felsőben meg ebben a gatyában. – suttogta a fülembe. Tudtam mit akart, de most nem lehet amúgy is állapotos.
-Kicsim most nem lehet. – mondtam határozottan.
-De miért nem? – kérdezte incselkedve közben betette a kezét a felsőm alá.
-Egy megyünk Ashely bulijába, kettő te pedig állapotos vagy. – mondtam és kivettem a kezét a felsőm alól.
 -De.. – kezdett volna bele mondatába, de én közbe vágtam.
-Nincs semmi fél-e DE vedd fel a kabátod és indulunk. – jelentettem ki. Egy kicsit durcás lett, de bele egyezett és felvette a kabátját és elindultunk Ashelyékhez.
*
Az autóban közben még egy kicsit durcáskodott, de nem tartott sokáig.
Eközben megékeztünk Ashelyhoz. Tele volt a ház mindenkinek köszöntünk aztán mi is elvegyültünk a tömegben.
Kristen Nikkiékel beszélgetett és pedig Kellanal .
-Na haver mikor akarod megkérni? – kíváncsiskodott.
-Úgy terveztem, hogy majd egy meghitt pillanatban mondjuk, elviszem valamilyen csodás helyre.
-Hát haver sok szerencsét hozzá, tudom, hogy igent fog mondani. – közben vállon veregetett.
Eközben szerelmem felém tartott de Jakson megbotlott és ellökte kedvesemet, aki ájultan zuhant a földre.
Remélem, tetszik igaz, hogy sokat kellett várni rá és még hosszú se lett.
De remélem, azért tetszik!:)

10 megjegyzés:

  1. 1.:D
    dejó
    nem leheet.lécci ne legye semmi baja Kristennek és a picinek:(
    olyan rossz lenne:(
    kérleek:)
    de am nagyon jó lett:D
    David...hát az előző részben bunkó volt.ez a minimum tőle:D
    Kristennek nő a pocija.annyira cuki:)
    Rob szerelmes lett a gyerekükbe is.xD
    remélem a kövire nem kellesz ennyit várni:)
    siess vele:D
    puszi:krisztu

    VálaszTörlés
  2. jujj szegény Krsiten nagyon várom a folytit kíváncsi vagyok mi lesz benne

    VálaszTörlés
  3. Szia!Zsófi vagyok!
    Légyszi légyszi ne legyen semmi baja a babának!!!Sok blogot olvasok és eddig mindenhol elment a baba..ha itt is én nem tudom mit csinálok!XD Nah jó semmit.:D De légyszi nnneeeee!!!!
    Végre egyszer egy jó kis kisamás részt akarok olvasni:D
    Köszi!Amúgy nagyon jól írsz: Tetszik!
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Hello:)
    Nagyon tetszett ez a rész,egyik legjobb szerintem:D
    Várom a folytatást...xD
    Remélem nem lesz semmi baja Krisnek:(

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett de nem lehet itt abba hagyni:(
    ez nem ért:(
    most durcizok xD
    jajj olyann kíváncsi lettem
    am nagyon szuper lett
    Katta

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Basszus ilyen véget... lécci ne legyen baja Krisnek + a bébinek se!! Amúgy jó lett, aranyosak együtt meg ahogy várják a picit:)poci simi XD édesek!
    várom a kövit, puszi

    VálaszTörlés
  7. Gini! Ez igen jóó lett... :)
    Alig várom a folytatást..és remélem nem lesz semmi baja a picinek :)
    Milyen könnyen megbocsájtottak Davidnek...a szemét taplónak :)
    IMÁDTAm :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Gini ez tényleg nagyon jó lett!!
    Várom a folytatást:)
    Vicky.:)

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon jó lett!!!És én is nagyon remélem h nem lesz semmi baja a kicsinek,se Krisnek!!!
    Várom a kövit!

    Ui.: ááá már beszélni akarok veled!!!csak nem tom mikor mert szombaton fellépés...tudod mátray nap...jajj te a felvételi...xD
    na majd beszélünk!
    puszi
    Évii.

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nagyon jó lett!Egyszerűen imádtam.Mellesleg remélem Kris és a baba jól lesznek!
    Puszika.

    VálaszTörlés