2010. január 22., péntek

10 fejezet


Na sziasztok csajok meghoztam az 10 fejezetet nem tudom,hogy tetszeni fog-e!Remélem igen!!:)
Nem lett esem olyan hosszú!:(

/Krsiten szemszöge/
Mindenki némám bambult ki a fejéből, de aztán elkezdtek éljenezni és a nyakunkba ugrottak és gratuláltak, csak egy valaki nem David. Tudtuk, hogy ez nem fog könnye menni.
-David te mit szólsz? – Kérdezte szerelmem
-Sajnálom gyerekek, de ennek nem tudok örülni. – mondta keményen, na, igen ettől féltem.
-A film miatt? – kérdezte Rob.
-Igen, most vagy veletek csinálom meg vagy másokkal. – mondta.
-És miért ne lehetne megcsinálni velünk a filmet? – értetlenkedtem.
-Kristen, terhes vagy és a szerződést is megszegtétek.
-De én ezt akkor sem értem? – értetlenkedtem még mindig, de kezdtem nagyon ideges lenni.
-Kristen ezen mit nem értesz, megmondom az őszintét vagy elvettetitek, a gyereket vagy el köszöntök a munkától. – mondta durván, én azt hittem majd elájulok és láttam, hogy Rob is nagyon ideges lett.
-Hogy mondhatsz ilyet te mocskos? – ordibált Rob.
És már neki akart esni Davidnek de Kallen és Jakson le fogta.
-Kicsim nyugi! Menjünk haza. –mondtam közbe simogattam a mellkasát.
-Nem! Addig nem még ennek a mocskosnak bennem verem a képét. – mondta idegesen.
-Ne, kicsim gondolja a picinkre! – mondtam és közbe ellágyult az arca.
-Jó rendben van. – mondta és a fiúk közben elengedték.
-De David akkor mi inkább elbúcsúzunk a filmtől. –mondta és elkezdett húzni a kijárat felé. A többiek csak néztek. Egyet értettem Robal , hogy mondhat ilyet David.
Beültünk az autóba 10 perc alatt otthon is voltunk.
-Kicsim, nyugi engem is a szíven ütött, hogy mondhat ilyet, azaz aljas.
-De létszíves nyugodj meg! Mert ha nem akkor… én-nem bírtam befejezni a mondatott, mert nagyon megszédültem.
-Jaj kicsim jól vagy?  - kapott utánam Rob.
-Persze csak egy kicsit megszédültem. – mondtam nyugtatásképpen.
-Feküdj le egy kicsit én addig hozok valami innivalót és ételt. Mit kérsz? – olyan édes, amikor ilyen figyelmes.
-Ő jól esne egy tea, meg egy kis milánói. - mondtam
-Rendben van már is hozom. - mondta és adott egy csókot.
-Ja és várj, desszertnek pedig kérek egy bizonyos Mr Pattinsot. – mondtam kacéran.
-Rendben áll szolgálatára, de el löszsör is hoz magának egy teát és milánóit aztán pedig csak is öné lehet. – mondta avval az édes mosolyával és közben magához húzott és megcsókolt. Örülök, hogy legalább már nem ideges.
*
1 óra múlva megkaptam „Mr. Robert Pattinson ő nagyságát”. Persze most sokkal óvatosabbak voltunk, mert ez a kicsi lény itt volt a pocakomban.
*
Reggel arra eszméltem fel, hogy finom étel illat járja be a házat. Na meg arra, hogy Rob nincs mellettem. Kimásztam az ágyból és kimentem hozzá.
-Szia édes- köszöntem neki és átöleltem.
-Szia szerelmem, hogy aludtál? – kérdezte engem ölelve.
-Jól! – mondta és még mindig öleltem és a mellkasára hajtottam a fejem és jól hozzá bújtam.
-Csináltam neked reggelit. – mondta elégedetten.
-Köszönöm. –hálám jeléjül adtam neki egy csókot.
*
Reggeli után elmentünk bevásárolni, mert már üres a hűtő, mivel én kifogyasztottam. És megbeszéltük Robbal, hogy nem érdekel az, hogy nem mondhatjuk el, hogy együtt vagyunk. Ezért kézen fogva mentünk el a boltba.
Volt egy két fotós, de nem olyan őrjítően sok csodálkoztunk is Robbal.
*
Haza érve megnéztem a telefonomat, amit persze sikeresen itthon hagytam és 10 nem fogadott hívás volt Ashely volt az. Visszahívtam.
-Szia Ashely kerestél? - mondta
-Igen, hallod az egész stáb felmondott Davidnek, mert, hogy veletek így bántak és amúgy is nélkületek nem is lenne jó a film. – ahogy mondta, olyan boldogság érzés járt át.
Még vagy fél órát beszélgettünk aztán mentem megnézni Robot.
Olyan édes volt ott ült a Tv előtt és bealudt valamilyen filmen.
Oda bújtam hozzá betakartam magunkat és én is álmodtam vele együtt.
/Rob Szemszöge/
Éreztem, ahogy Kris idebújik mellém is betakarja magunkat.
Olyan jó, hogy itt van velem és a kis csöppségről ne is beszéljünk, de még mindig berágok, ha arra gondolok, amit David mondott.
Kicsit még morogtam aztán mély álomba csöppentem.
*
A telefonom riasztott föl. Kristen még mindig szunyókált.
-Haló – szóltam bele a telefonba álmos hangon
-Szia Rob, David vagyok. – mondta és engem elöntött a düh
-Mit akarsz? -  kérdeztem bunkón.

12 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett:)
    nem tudom, hogy mit képzel magáról David:@ Azt hiszi, hogy mivel egy sikeres filmet fogat már övé az egész világ:@
    amúgy a többiek nagyon jól tették, hogy kiléptek:)
    várom a következő fejezetet:P
    puszi:)

    VálaszTörlés
  2. nekem is nagyon tetszik.imádom :)
    várom a kövit :P
    puszi.Anita

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett
    várom a kövit és kíváncsi vagyok mi lesz Davidel:)
    szia.puszi. :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon nagyon jó lett
    imádtam
    várom a folytatást
    én valahogy áéreztem hogy az egész stáb felmond:D
    itt nem lehet abba hagyni:(
    amúgy imástam:)
    puszi:Katta

    VálaszTörlés
  5. van egy pár tippen h mit akar David.:)
    remélem igazam lesz:D
    nagyon várom a kövit.:D
    puszi.

    VálaszTörlés
  6. sejtem mit akarhat tőlük David:D nagyon várom a folytit

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó lett! csak ennyit tudok mondani! semmi többet de sztem ez is elég :)
    imádtam :D
    Kristen

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Ez nagyon jó lett!!:D olyan kis édesek:) Davidet utálom, kíváncsi vagyok, hogy mit akarhat...annak örülök, hogy az egész stáb Krisék mellett áll!:D
    várom a kövit, puszi

    VálaszTörlés
  9. Bues9415:Köcce!:):D

    Anita:Őrölök,hogy ha tetszik!:):D

    Zsuzsy:Köszi!:)

    Katta:Hát igen a stáb nem bírna Kristenék nélkül dolgozni!!:D:) Am köcce!:D:D

    Krisztu:Nem tudom,hogy igaz lesz-e de remélem!!:):D

    Ancsa::):D

    Kristen:Köszi!!:):D

    Viki:Igen a stáb mellettük állt.Köszi!!

    PUSZILAK TITEKET!!(L)(L)

    VálaszTörlés
  10. Hát igen Nagyon jóó lett :)
    Most valahogy én se tudok mit írni :)
    Fantasztikus lett :)
    Várom a kövit :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  11. Tuti, hogy David visszaveszi őket, meg az egész stábot :D És tök édik hogy felmondtak!
    Kris meg vigyázzon arra a picire és ne idegeskedjen :D
    Nekem is tetszett! Sok puszi!!! (L)

    VálaszTörlés
  12. Orsu:Köszi!!:D

    Angyalka:Ha nincs szereplők akkor nincs film és nincs siker és nincs pénz!!:):D
    Nyugi vigyázni fognak rá!!:):D

    Puszika nektek!!:):D

    VálaszTörlés