2010. január 13., szerda

5. fejez


/Rob szemszöge/
Reggel arra ébredtem, hogy mindenki itt van:Kella,Jakson,Nikki,Ashely,Chris,Taylor, és hát egyetlenem Kristen aki épp az arcomat simogatta.
-ohh… hát, sziasztok!
-Szia,te kis állom szuszék- mondta Ashely.
-Szevasz haver-köszönt Kellan na hogy vagy?- kérdezte
-Jól, kösz. – mondtam
Aztán a többiek is köszöntek.
-Látom már személyi ápolónőd is van. – vigyorgott Kellan,Krisre és rám nézve.
-Hát igen. – mosolyogtam Krisre.
-Amúgy mi…..- mondtam volna, de közbe vágott Nikki.
-Tudjuk már- mondta boldogan.
-Honnan?- kérdeztem.
-Hát kicsim nem bírtam magammal és kénytelen voltam meg mondani. Ne haragudj. – mondta szégyenlősen.
-Rád, hogy tudnék haragudni. – miközben mondtam megsimogattam az arcát ő meg összekulcsolta ujjainkat. Többiek boldogan néztek minket.
-De amúgy is tudtuk volna, ha nem mondja Kris. – mondta Taylor.
-Honnan?- kérdeztük egyszerre Krisel.
-Onnan, hogy láttuk, ahogy Kris egy csókot lehel a szádra. – mondta Jakson egy elégedett mosollyal. Kris eközben elpirult.
-De azt ugye tudjátok, hogy ezt nem jelenthetitek be ország világ előtt. – jelentette ki komolyan Chris.
-Miért? – kérdezte Kris egy kicsit ingerülten.
-Mert akkor a közönség nem hinné el a Bella és Jacob közötti szerelmet a filmben. - mondta.
-Esetleg majd a Breaking Dawn után. – mondta nyugtatásként, mert szerintem észrevette, hogy Krisben egy kicsit felmegy a pumpa. Nyugtatás képen megcirógattam az arcát. Ez hatott, mert el lágyult az arca.
- Na de mi megyünk – jelentette ki Chris.
-Igazad van Robnak pihenni-e kell. - helyeselt Ashely és ránk mosolygót.
-Na sziasztok - köszöntek el egyszerre.
-Sziasztok - köszöntünk mi is Krisel.
-Ugye tényleg nem haragszol?- kérdezte Krisz. Hogy tudnék rá haragudni.
-De Kris nagyon haragszok! – mondtam színészkedve láttam rajta, hogy nagyon megijedt így inkább folytattam – Azért mert ma meg sem csókoltál amióta felkeltem. – mondtam mosolyogva és láttam, hogy megkönnyebbült, és oda jött hozzám egy csókot adni.
-Tudod én nagyon szeretlek és nem tudnék rád haragudni. – miközben mondtam az arcát a két tenyerembe fogtam.
-Szeretlek . – mondta és én magamhoz húztam és lágyan megcsókoltam.
 Egyszer csak kicsapódott az ajtó.
-Kisfiam azt is az újságbók kell, megtudom, hogy kórházban vagy!? – na, igen az anyám el is felejtettem neki szólni. Meg hát minek is szóljak úgy is csak aggódna, na és tessék.
- Szia anya – mondtam de már ott ölelgettet meg puszilt.
-Jó napot Mrs  Pattinson. – köszönt szerelmem.
-Szervusz Krsiten! De létszíves tegezzél! – mondta anyám mosolyogva Krisre.
-Renden. – Kris is visszamosolygott
*
Anya már megérkezése után jött Lizzy is. Elmondtuk, hogy együtt vagyunk. Úgy vettem észre, hogy örültek neki. Aztán 1 óra múlva mentek is. Utána Kris felhívta szüleit és közölte velük ,hogy nincs többé Michaellel mert ,hogy velem van és engem szeret.
*
-Kicsim nem baj, ha én most haza megyek lefürödni és átöltözni. – kérdezte kibontakozva az ölelésemből,Kris.
-Nem baj, de nagyon siess – mondtam két csók közt.
-Hozzád mindig sietek. – suttogta a fülembe, és rajtam egy jól eső érzés futott át.
-Ajánlom is – mondtam és megcsókoltam
-Na szia , szeretlek! – mondta
-Szia , én is szeretlek. – mondtam és már kint is volt az ajtón.
*
Negyed óra múlva valaki bejött és az nem Kristen volt, hanem a bátya Taylor.
-Hy! Te meg mit keresel itt? – nem tudtam felfogni,hogy mit keres itt Kris bátya.
-Azért jöttem, mert hallom össze jöttél a húgommal. – láttam, hogy nagyon felment benne a pumpa.
-Igen és? – mondtam nyugodtan.
-Az van, hogy Kris nem szeret, téged csak azért van veled, mert sajnál. – jelentette ki gúnyosan.
-Nem ő azt mondta, hogy szeret! – most már bennem is felment a pumpa.
-Csak áltatott! Csak szánalomból van veled, és ő még mindig Mikeot szereti. – meg sem bírtam szólalni. Legbelül az annyira fájt.
-Csak ennyit akartál? – kérdeztem, a szívem már cafatokban állt!
-Igen, remélem megértetted. Na, szevasz – mondta és ki ment az ajtón.
Ezt nem hiszem el! Én meg hülye még azt hittem, hogy szeret engem. De ez csak állom volt egy szép állom. Erre elkezdtek a szemből folyni a könny, lehet, hogy gyengének látszok, de ez nagyon fáj!
/Kristen szemszöge/
Meg fürödtem, felvettem a tiszta ruhát, hívtam egy taxit és egyből indultam az életem szerelmemhez.
De jó két napon belül ki is engedik a kórházból. Nem tudom, de nem éreztem még senki iránt így még Mike után sem.
Végre oda értem a kórházhoz, és egyből mentem abba a szobába ahol Rob volt.
-Szia kicsim – köszöntem boldogan de ő nem volt boldog.
-Szia a Kristen, beszélnünk kell. – mondta és az arca olyan furcsa volt , olyan szomorú.
-Jó rendben, de miről? – kezdett nagyon rossz elő érzetem lenni.
-Rólunk. – mondta és én már éreztem, hogy baj lesz.
-Mit? –kérdeztem már egy kicsit idegesen.
-Tudom, hogy csak azért vagy velem, mert sajnálsz, és még mindig Mikeot szereted. – mondta és nekem meg elkerekedett a szemem. Egy hang sem jött ki a torkomon. Hogy gondolhat ilyen hülyeséget?
-Ezt honnan veszed? - kérdeztem. Ennyit kitudtam nyögni.
-A bátyád mondta. - én meg majd leestem a székről.
-Taylor? – kérdeztem.
-Igen – mondta.
- Kris én tényleg szerettelek és szeretlek és te meg így játszol velem. – mondta az arcán tiszta szomorúság volt.
-Rob én, tényleg szeretlek. – mondtam és már a könnyeimmel küszködtem.
-Jaj Kris ne játszd már itt magad. – ez nagyon fájt én nem tudom meg játszani magam, mert tényleg nagyon szeretem.
-Tudod Rob nagyon fáj, hogy jobban hiszel a bátyámnak, mint nekem. De nem érdekel, én akkor is szeretlek. – mondtam közben felálltam és kimentem az ajtón.
Nagyon haragudtam Robra, hogy jobban hisz a bátyámnak, mint nekem, és ez nagyon fájt.
Kiértem az korházból pont ott volt egy taxi beültem és haza mentem.


Na drágáim itt van az 5. fejezet remélem tetszeni fog.
Puszika!

6 megjegyzés:

  1. húúúú ez jó volt :) kíváncsi vagyok hogy mi lesz a félreértésből. már várom :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett:)
    remélem majd Kris beolvas a bátyjának:P
    várom a következő fejezetet:)
    puszi:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett de én most megíjedtem
    tisztára félek:S
    remélem megoldódik köztük ez a félre értés:):S:)
    Katta

    VálaszTörlés
  4. Kristen:örülök,hogy tetszett.:)

    Beus9415:Köszi!Nyugi meg kapja majd a magáét.:):D

    Katta:Köszi.:)Nem kell megijedni,félni!:)Nyugi:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    hú...nem semmi rész. Szemét Taylor, de azért Rob is hülye XD
    Remélem megoldódik minden hamar:D
    nagyon tetszik:)
    puszi

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett!:D;)
    Jujj de várom már a folytatást.:)
    Puszi

    VálaszTörlés