2010. január 8., péntek

4.fejezet


/Rob szemszöge/
Nem más állt ott mit Michael.
-Ő…Szia….bejöhetek? – kérdezte félve, tétován.
-Persze! – mondtam biztatóan láttam rajta, hogy nagyon bántja a dolog.
-Azért jöttem, mert bocsánatok szeretnék kérni. Nagyon hülyén viselkedtem, de nagyon féltékeny voltam. – úgy láttam tényleg nagyon megbánta.
-De már megnyugodtam és beláttam nem csak azt kell nézni, hogy mi jó nekem.
-Az a lényeg, hogy Kristen szeret téged és úgy vettem észre, hogy te is nagyon szereted. – én még meg sem bírtam szólalni annyira meglepett.
-Én csak annyit kérek tőled, hogy tedd, őt boldoggá óvd, véd, és soha ne bántsd meg! – kérte és egyben parancsolta is.
-Ez csak természetes. – most először szólaltam meg.
Egyszer csak kinyílt- Rob jó lesz….- lefagyott.
-Hát te meg mit keresel itt? – kérdezte szerelmem idegesen.
-Kicsim nyugi Mike csak bocsánatot kért. – mondtam. Erre Kristen értetlenül nézett.
-Igen azért jöttem és Kris szeretnék tőled is bocsánatot kérni. – mondta Mike.
-Jó, rendben - ennyi volt a válasza.
-Na akkor én mennék is!Rob jobbulást és még egyszer bocs!. – mondta, nem is olyan szemét.
-Jó, köszi és semmi baj. – mondtam nyugodtan és egy kis mosoly küldtem felé ő is halványan visszamosolygott.
-Na akkor sziasztok.
-Szia - mondtuk együtt Krisel.
-Még, hogy megbánta! – morogta Kristen.
-Tényleg megbánta. – mondtam közben megsimogattam arcát.
-Azt mondta, hogy óvjalak, szeresselek és, hogy soha ne bántsalak meg.
-Kristen biztos, hogy nem szereted? – kérdeztem, lehet csak összezavarodott és még mindig öt szereti a szíve mélyén.
-Igen. – mondta ki határozottan.
- Én csak téged szeretlek senki mást – közben hozzám bújt és szorosan át ölelt!És az én szívemről egy kő omlott le, olyan boldog voltam, hogy ezt mondja.
*
-Kicsim már késő van, menj haza aludni. – mondtam neki lágyan.
-Nem!Én veled szeretnék lenni. – mondta nagyon határozottan,
-De…- mondtam volna, de ő rátéte az úját a számra.
Nem , Rob szeretlek és veled szeretnék lenni. – közben megsimogatta az arcomat. Olyan kis makacs.
-Olyan makacs vagy! – mondtam és közelebb húztam.
-Igen? – kérdően nézet rám és az egyik szemöldökét felhúzta.
-Igen – válaszoltam és megfogtam, magamhoz húztam és megcsókoltam.
-Az én makacs nőszemélyem arra is nemet mond, hogy feküdjön mellém és aludjon velem? – kérdeztem csibészesen.
-Hát… őőő..nem is tudom. – kacérkodott.
-Erre a makacs nőszemély nem mondhat nemet. – mondta és beférkőzött mellém az kórházi ágyba.
-Szeretlek – nyilatkoztam és meg pusziltam a feje búbját.
-Én is mindennél jobban. – közölte és megcsókolt aztán vissza feküd a mellkasomra. Olyan jó volt, hogy itt tudhatom magam mellet.
-Amúgy kicsim holnap jönnek Ashelyék meglátogatni téged! – közölte egy puszi kíséretében.
-Rendben van! De hallod ők tudják,hogy mi együtt vagyunk? – kérdeztem
-Nem azt hiszem. – mondta elgondolkodva.
-De szerintem örülni fognak neki.
-Remélem. – és ha lehet még jobban hozzám bújt.
-Az ország világ előtt felvállaljuk? – kérdezte.
-Húú,hát nem tudom ezt még meg kell beszélni Chrisel. De majd holnap megbeszéljük, most aludjunk rendben? – kérdeztem mosolyogva.
-Rendben .- visszamosolygót és szájon puszilt aztán vissza feküd a mellkasomra,és csak öltük és öleltük egymást valamint így aludtunk el.




Hát nem tudom, hogy milyen lett!De majd döntsétek el ti!Ja és azt tudom,hogy még most sem olyan hosszú!!:):D
Puszillak titeket.

7 megjegyzés:

  1. Szia!

    Na ide is megérkezett a sunyi ( csak úgy,mint Kristen oldalára)
    Aki nem ír véleményt csak olvas. xD

    Hát most ezen sürgősen változtatnom kellett.
    Szóval nekem nagyon tetszett és furcsa,hogy a te történetedben Michael nem "gonosz" de nekem így is tetszik.
    Ez olyan nyugodt,békés rész volt.
    Kicsit rövid,de hát nem lehet minden jót egyszerre bezsebelni =)

    Szóval egy szó,mint száz: tetszett.

    Puszi: Niki

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon nagyoooooon jó lett
    imádtam mint az eddigieket is :)
    puszi: Katta

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm nektek!!:):D

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett ez a fejezet is:)
    igaz kicsit rövid, de megér rá várni:)
    már várom a kövi fejezetet:)
    mikor lesz??????:P
    puszi:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök,hogy tetszik!:):D
    Húú nem tudom,de elkeztem írni,és remélem minél hamarabb feltudom tenni.
    puszi!:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Lehet hogy rövid de izgalmas!
    Már várom a folytatást!
    Pussy:Bella Swan

    VálaszTörlés
  7. Évii -RobSten:]2010. január 12. 5:47

    Sziaa.Nagyon nagyon de nagyon jóóóóó!!!:)Jobb mint a közös oldalunk...xD:É (de azért gyere oda is mert egydül nem megy...)xD
    Büszke vagyok rád!!!:):D
    Legjobb barátnőd:):$ Évii
    Puszi

    VálaszTörlés