2010. január 6., szerda

2.fejezet


/Kristen szemszöge/
-őőő… - tétováztam most mit mondjak neki? - Mike ez nekem még túl korai ne haragudj. – mondtam neki, de láttam az arcán a szomorúságot és csalódást utána pedig a dühöt.
- Nem Kris nem az a baj, hogy nem vagy felkészülve rá, ha nem az, hogy már nem szeret igaz? - kérdezte mérgesen.
- Mike… én…őő…én szeretlek de nem szerelemből. –mondtam neki már sírva. Most ezt tényleg ki mondtam?
- Tudtam, akkor én most elmegyek - mondta és már kint is volt.
Jaj, hülye Kristen most jól megbántottam, hát ez nagyszerű.
Most még jobban sírtam és összegömbölyödtem a földön. Egy kis idő múlva felhívtam Ashelyt és elmondtam neki mindent. De egy valamit nem, hogy Robot szeretem!
/Rob szemszöge/
Ott ültem tv előtt már a 10. sörrel a kezemben. Egyszer csak megszólalt a csengő. Kinyitottam és Kellan volt
-Szia Kellan! Mi járatban?- - kérdeztem
-Hy Rob! Csak azért, hogy megnézzem, mi van veled! Ashely mondta mi előtt elmentél, a megbeszélésről te nagyon furcsa voltál. Mi baj? – kérdezte, Kellant nagyon bírtam, mint havert meg a hülyeségeit is.
- Voltál már úgy,hogy szerettél valakit, de az a valaki nem lehet a tied?
- Húú hát azt hiszem nem. De kiről van szó?
- Kristenről – mondtam
- Tudtam, hogy innen fúj a szél. Na idefigyel mi az,hogy nem lehet a tied?
- Mert Michaellel van. –mondtam fájdalmasan
- Tévedsz – mondta mosolyogva
- Mi? De hát együtt vannak.
- Nem Michael megkérdte a kezét de Kris nemet mondott. – hát ezt nem hiszem el teljesen ledöbbentem talán… nem Rob nem azért mondott nemet Michaelnek, mert engem szeret. Biztos, hogy nem
- De majd ha átgondolja Kris biztosan igent mond. –mondtam szomorúan.
- Nem hiszem. Azt mondta, hogy már nem szerelmes belé. – hát teljesen ledöbbentem én már nem tudom, mit higgyek.
Rob! Mennyel hozzá! – nem is mondta, hanem már utasította.
Úgy gondolod? – kérdeztem
Igen, na indulj már 1-2.
/Kristen szemszöge/
Már majdnem nem aludtam mikor kopogtak.
-Ki az? – kérdeztem
-Én, Rob. – mondta és majdnem elájultam és egyből kinyitottam az ajtót.
-Szia. – mondtam és majd nem neki ugrottam annyira örültem neki.
-Szia, úgy gondoltam át nézzek egy kicsit. - mondta és egy kicsit elszégyellte magát de miért?
-Gyere be nyugodtan. –mondtam és beengedtem
-Tényleg nem zavarok? – kérdezte, jaj, annyira édes!
-Jaj, hát persze, hogy nem. Kérsz valamit inni.
Nem, köszönöm hallottam, hogy mi történt Mikel meg veled. – mondta lehajtott fejel.
Gondoltam, hogy már elújságolták holnap már a címlapon lesz. – mondtam
Hát igen. – mondta, húú úgy megcsókolnám nem Kris ő egy barát csak barát.
-Tényleg nem szereted már? – kérdezte zavartan
-Hát már nem vagyok belé szerelmes. – mondtam nyugodtan
-Akkor ki be vagy? – kérdezte közben a szememet fürkészte.
Nem tudom mi ütött belém, de ki jött belőlem és kimondtam.
-Beléd. – Jézusom tényleg ki mondtam?
Nem szólt semmit csak mosolygott beletúrt a hajamba és magához húzott és megcsókolt. Ez az a csók, amire már régen várok már éreztem, hogy a nyelvünk is vadtáncba kezdenek. De valaki megzavart minket
-Hallod Kris! – mondta, de közben lefagyott.
-Ez meg mit keres itt? – kérdezte idegesen.
-Mike nyugodja meg.
-Hogy tudnék megnyugodni. – mondta és neki rontott Robnak.
-Mike állj elég! – kiabáltam
De már csak egy váza törést hallottam és Rob a földön feküdt.

 Hát nem tudom, hogy milyen lett ez sem lett olyan hosszú, de remélem tetszett!! Puszillak titeket!!:):D

6 megjegyzés:

  1. =) Nagyon jó lett! :D Gratula!
    De remélem Robnak nem lesz semmi komoly baja =(:'(

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Majd meglátod!:):D Nyugi:):D

    VálaszTörlés
  3. Jó lett:PRemélem ma töltezs fel új részt:)

    VálaszTörlés
  4. íííí:D dejooo:D
    kiteszem az oldalad az enyémre, ha nemgond:D
    :D

    VálaszTörlés
  5. Nem gond:):DNagyon örölök!!Örülök,hogy tetszik!!:):D

    VálaszTörlés
  6. szíía!!
    nagyon tetszik :D
    kíváncsi vagyok mi lesz a következőben :)
    pux

    VálaszTörlés