2010. január 19., kedd

9.fejezet


Ne haragudjatok de ez nem lett most olyan hosszú mint az előző nem jött az ihlet.:):D
De ne aggódjatok!:):D
Puszilak titeket.
/Rob szemszöge/
Már percek óta bambulok ki a fejemből Kristen kisbabát vár, apa leszek teljesen sokkot kaptam, de egy olyan boldogság érzés elfogott.
-Rob mondj, már valamit könyörgök! – mondta és el kezdett sírni.
-Tudtam, hogy nem fogsz örülni. – mondta és zokogott. Nem szeretem, így látni soha nem is szerettem, ha sír.
-Nem Kris én nagyon boldog vagyok. – megfogtam, felemeltem és megpörgettem.
-Tényleg őrülsz? – kérdezte szipogva.
-Persze kincsem én vagyok a legboldogabb. –mondtam és megcsókoltam. Aztán lehajoltam a hasához.
-Szia kicsikém itt van apuci. – mondtam és egy csókokat lehetem szerelmem pocakjára ő pedig közben simogatta hajamat.
*
Egész este csak a kicsiről beszélgettünk.
*
/Kristen szemszöge/
Annyira boldog voltam, hogy Rob is akarja ezt a kicsit és őröl neki.
Reggel ara ébredtem, hogy Rob a hasamat csókolgatja és simogatja.
-Szia édes! – köszöntem neki boldogan.
-Szia – mondta közben oda kúszott hozzám és csókot lehet számra.
-Látom már most elkezdted kényeztetni a kicsinket!  - mondtam vigyorogva.
-Hát igen! Kris én vagyok a legboldogabb a világon, azért mert vagy nekem, és mert lesz egy kis bébink. – mind végig még mondta a pocakomat simogatta és látszott rajta a boldogság. Erre egy kicsit elérzékenyültem és elkezdtem pityeregni.
-Nagyon szeretlek, Rob! – mondtam pityeregve és hozzá bújtam.
-Jaj, kicsim ne sírj. – nyugtatgatott és közben még jobban ölelt. Egyre többször érzékenyülök el. Ebből is látszik, hogy állapotos vagyok.
-De kicsim mi lesz a forgatással és mi lesz avval, hogy nem mondhatja el senkinek, hogy egy pár vagyunk, úgy is észre fogják, venne a gömbölyödő pocakomat.
-Meg beszéljük majd David Sladerel, és nem akarom titkolni a kapcsolatunkat, azt, szeretném, ha mindenki tudja, hogy az enyém vagy és gyermeket várunk.– olyan jó volt, amiket mondott. Adtam neki egy puszit az arcára és még szorosabban öleltem.
-Csinálok reggelit jó? – kérdezte.
-Jó. – egyeztem bele, mert már farkas éhes voltam.
*
-Kicsim szerintem el kellene mondanunk ezt a kis picit a többieknek. – tettem a kezem a hasamra.
-Igen, igazad, de szerintem először a családnak kell elmondani.
-Igen, tudod, mit holnap elmegyünk hozzánk és utána elmegyünk a te szüleidhez. Mit szólsz?- kérdeztem.
-Nagyszerü! - mondta és ő is rátette a hasamon lévő kezemre a kezét.
-Kicsim éhes vagyok! – jelentettem ki ő csak mosolygót és megpuszilt.
-Mit kívánsz? – kérdezte figyelmesen.
-Hát most valami édeset ennék, mondjuk somlóit vagy tortát. – mondtam és közben megnyaltam a számat. Ő csak nevetett.
-Még csak az elején vagy a terhességnek és már ilyen kívánós vagy mi lesz veled később. – mondta mosolyogva és utána megcsókolt.
-Na gyere menjünk egy cukrászdába. – megfogta a kezem és húzni kezdett.
Kint a kocsiban Rob vezetett és közben a másik keze a hasamon pihent az én kezem meg rajtam.
Oda értünk rendeltünk és beültünk a leghátasobb asztalhoz ahol nagyon senki sem vett észre így foghattuk egy más kezét.
*
Másnap elmentünk hozzánk és Rob szüleihez nagyon jól fogadták a hírt? Nagyon örültek, hogy nagy szülök, lesznek. Annyit ölelgettek engem, hogy Rob már félt, hogy valami bajom lesz. Nem is ő lenne, ha nem féltene folyton.
Már csak a kollégák maradtak össze is hívtuk őket.
-Sziasztok ! –köszöntünk Robal.
-Sziasztok miért hívtatok ide minket? – kérdezte David.
-Beszeretnénk valamit jelenteni. – mondta Rob én már annyira izgultam, hogy mit fognak szólni.
-Igen és mit? – kíváncsiskodott Ashely.
-őő…hát…mi…kisbabát várunk. - jelentettem be.

9 megjegyzés:

  1. Jó ilyen boldognak látni őket :D
    Főleg az enyém után :D Már lassan bedepizek magamtól :D Kíváncsi vagyok mi lesz ebből :D
    sOK PUSZI!

    VálaszTörlés
  2. Első! - gonosz ördögi vigyor :D

    VálaszTörlés
  3. na Gini, most hogy ekkora kretén voltam dupla hosszú komit kapsz. Először is örülök, hogy minden oké velük. Boldog fejezet = boldog Kristen :D xD Az előző részben féltem, hogy Rob mit fog szólni, de Mr. Gentleman (remélem jól írtam le xD ) nagyon jól viselte. Édesek ahogy törüdnek a picivel. Na meg Kívánós Kristen xD. Kíváncsi leszek, hogy mit fognak szólni hozzá a többiek na meg, hogy lesz-e bonyodalom. (Tudod, hogy imádom őket, aztán meg káromkodok itt hogy függővég van ) Na de mind1 is. A lényeg, hogy nagyon tetszett ez a fejezet is. Csak így tovább... stb. és még több sablon szöveg :D Nem tudom milyen hosszú lett ez a komi, sztem nem olyan hosszú, mint amilyennek terveztem, de azért remélem szent a béke! Ne legyen örihari xD !!! Légyszííí :D *bociszemek*

    Puszi:Kristen :)

    VálaszTörlés
  4. Angyalka:Köcce!Am a tied is nagyon jó!!:):D

    Kristen:Ki vagyok engesztelve!!:):DAm is,hogy is haragudhatnék pont rád?

    Puszilak titeket!!:):D(L)(L)(L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett:D:D
    annyira aranyosak.
    -Szia kicsikém itt van apuci.
    ez volt a legcukibb:)
    nagyon várom h mit fognak szólni a kollégák.dehát ki ne örülne egy kisbabának??
    siess a kövivel:)
    pusszancs

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett:)
    már nagyon vártam és tetszett:P
    Katta

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    oh jajj ez a feji annyira jó lett, olyan aranyosak és boldogok:) nagyon jó! Remélem a többiek is jól fogadják...
    Várom a kövit! puszi

    VálaszTörlés
  8. Sziaa.
    Nagyon jó lett!!!:)Rem. örülnek majd a babának!
    Ááá Ginii már rosszul vok.Már olyan rég taliztunk és most se nagyon fogunk mert itt van a felvételi...:S De azért minél hamarabb jó lenne!:)
    Puszi.

    Ui.: írtam e-mail-t!!! Ja és bocsi amit írtam...tod a másik oldalon,nem úgy értettem...!!!rem te is tudod!!! 'bociszemek'

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépen köszönöm nektek!!Nagyon aranyosak vagytok! Elkezdtem írni a következő fejit lehet,hogy holnap megkapjátok!!:):D

    Puszika Titeket!!:):D

    VálaszTörlés