2010. január 16., szombat

7.fejezet


/Rob szemszöge/
Reggel arra ébredtem, hogy a fejem majd szétszakad, hát nem csodálom tegnap este jól berúgtam meg a kötés is rajta volt a fejem és még az is fájt. De nem csak fájdalom volt, hanem egy jól eső érzés. Valaki az arcomat, hasamat, mellkasomat cirógatta és csókolgatta. Egyből felpattant a szemem és Kris volt az.
-Kris? – kérdeztem eltátott szájjal.
-Igen, miért kire számítottál? – kérdezte 1 oktávval feljebb.
-Nem úgy értettem, hanem, hogy megbocsájtottál? – még mindig nem hittem, hogy itt van a karjaimban.
 -Igen , mert szeretlek – mondta két csók között.
-Kristen én tényleg nagyon sajnálom hülye voltam, egy nagy idióta….
-Ssss –mondta és a mutató ujját ráhelyezte a számra.
 -Nem érdekel csak az a lényeg, hogy most itt vagyunk. – és elkezdett csókolgatni.
Én sem hagytam magamat elkésztem vadul, de még is érzékien csókolni.
Pár perc múlva már semmi sem volt rajtunk és át adtuk magunkat egymásnak.
*
Itt feküdtünk az ágyban, egymás karjaiban és simogattuk becézgettük egymást.
*
/Pár hónappal később/
Már végeztünk a New Moon-dal szerintem jól sikerült. Krisel a kapcsolatunk is mélyült, igaz, hogy nem jelent hetük be, de mi boldogok voltunk szerettük egy mást nem bírtuk ki egymás nélkül 1 percet sem. De most, hogy kezdődik a Remeber me forgatása és el kell utaznom. Legszívesebben őt is vinném magammal, de nem lehet, mert ő meg a Runway’s-t forgatja.
-Kicsim ne legyél szomorú! Igyekszek haza hozzád. Szeretlek- búcsúzkodtam és szenvedélyesen megcsókoltam.
- Hívj minden nap! – mondta és már pityergett.
- Édesem nem sírj, mert akkor inkább el sem megyek. –mondtam neki és letöröltem a könnyeit.
-Ilyet ne is mondj, majd kibírom nélküled. – mondta és szorosan megölelt.
-Szeretlek - mondta a nyakamba.
-Én is kicsim én is – és közben megpusziltam.
-Na, megyek, vigyáz magadra! Szerelek! – még adtam neki egy csókot és indultam.
/Kristen szemszöge/
Elment 1 hónapig nem látom. Na, jó az 1 hónap alatt egyszer kétszer láthatóm. Nagyon szomorú voltam egész hazáig sírtam.
*
Egyik reggel pont indultam Ashelyvel találkozni és meg láttam az egyik újság cimpalom Robot avval Emilievel ép csókolóztak, és az volt oda írva , hogy Rob becsajozott.
Mi? Ez nem lehet megcsalt! Nem ez nem lehet tuti, hogy félreértés.
Elmentem Ashelyvel találkozni észre is vette, hogy milyen ideges vagyok.
-Mi a baj Kristen?
-Rob megcsalt. – mondtam és már nem bírtam tovább elkezdtem sírni.
-Jaj ne mondj ilyen hülyeséget! – mondta nyugtatásképpen és megsimogatta a vállamat.
-Nem, Ashely itt van ez az újság –mutattam neki.
-Kristen én ezt nem hiszem szerintem csak egy félreértés.
-Menj el hozzá és beszéljétek meg. – mondta.
-Komolyan mondod? – kérdeztem ki sírt szemekkel.
-Igen na gyerünk.
*
Még 20 perc volt a leszállásig. Nagyon remélem nincs köztük semmi komoly.
*
Pont ott voltam már ahol Rob forgat bementem és pont ebéd szünete volt. De nem egyedül volt, ha nem Emilievel.
De Emilie meglátott és hozzá simult Robhoz és megcsókolta én meg csak néztem.
/Rob szemszöge/
Emmili hírtelen megcsókolt nem tudom, hogy miért pedig tudja, hogy Krisel vagyok.
Kinyitottam a szemem és megláttam Kristen csalódott arcát, ami már könnyes volt. Aztán megfogta magát és elrohant.
Egyből ellöktem Emiliet és Kristen után rohantam.
-Kristen várj! – kiabáltam utána.
De meg sem hallotta. De nagy nehezen utol értem és meg fogtam a karját.
-Kriten! Meg magyarázom – mondtam és ő kihúzta a kezét a kezemből.
-Nincs mit megmagyarázni láttam, amit láttam.
-De félre értettél minden én, szeretlek Kris! – mondtam és megsimogattam az arcát. De ő ellökte a kezemet.
.Nem hiszek, neked nem érdekelsz Robert Pattinson! – ordította és elrohant.
/Kristen szemszöge/
Még hogy félre értés. Megcsókolta az a ribancot húú de megtépném.
Haza akartam menni, de minden járatott töröltek. Na, ez szuper! Kénytelen voltam megszállni egy szállodában, na és ki volt még ott hát az a  kis ribi hú mindjárt neki ugrok!
-Szia ,  Kristen!- köszönt bájosan mindjárt letörlöm neki azt a vigyort.
-Hello- mondtam közömbösen.
- Olyan szerencsés vagy, hogy Rob a tied és hűséges hozzád.
- Még , hogy hűséges?  - mondtam már majd nem elröhögtem magam idegességemben, hogy mondta hat ilyet ma csókolóztak a szeme láttára.
-Igen Kristen az én simán rámásztam volna. – mondta elégedetten. Még be is vallja. Hát elmehetne utcalánynak, annak tuti, hogy jó lenne, de lehet még arra sem.
-Na és mi volt ma az a csók?
-Ja igen megláttalak téged és direkt megcsókoltam Robott. – mondta nyugodtan. Elszámoltam 10-ig de nem nyugodtam meg ezért akkor pofont vágtam leni ki , hogy mindenki minket figyelt. De nem érdekelt ott hagyattam és a recepcióshoz mentem.
-Elnézés Robert Pattinson ebben a szállodában szállt meg?- kérdetem kicsit furcsán nézette, biztos azt hitte, hogy őt is itt helyben pofán csapom, mint azt a kis csipát.
-I..igen. – mondta egy kicsit dadogva.
-Meg adná melyik szobába?- kérdeztem?-
-210 –es – mondta. – hát ez könnyen ment.
Bekopog a Robhoz 3. kopogásra kinyitott az ajtót. Nagyon meglepődött. Nem tétováztam egyből a nyakába ugrottam és megcsókoltam.

Na itt van a 7. fejezet ! Hát nem tudom, lehet , hogy ez nem lett olyan fantasztikus!
De majd ti megmondjátok!!:)
Puszika!!:):D

9 megjegyzés:

  1. szia!
    Imádtam!
    Ez Emily mekore egy korva!
    Már várom a folytatást!
    Pusz Csajszi

    VálaszTörlés
  2. hey Gini!
    nekem nagyon tetszett. úgy megtéptem volna azt a ribancot, de a pofon is megtette :D és akkor rob és kris... végre megint minden happy :D
    siess a következővel :)
    puszi: kristen :)

    VálaszTörlés
  3. Hy Gini!
    Igen jóó lett :)
    Az a hülye ribanc:) De a végén mekkora egy K..volt...:)
    Hát azt a pofont mikor olvastam totál elképzeltem :)
    Várom a következőt :)
    Puszi: Orsi

    VálaszTörlés
  4. Bells:Köszi:):D

    Kristen:Örökök neki,hogy tetszett!!Sietek nagyon sietek!!:):D

    Orsi:Köcce!!

    Puszi nektek csajszik!!:):D

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Jó lett ez is, nagyon tetszett! :) Emily egy dög, utálom! A pofon jó ötlet volt:D Várom a kövit! :D
    puszi

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett
    fóleg a véga olyan cuki:)

    VálaszTörlés
  7. Viki:Köcce!Puszilka!!:)

    Névtelen:köszi szépen!:):D

    VálaszTörlés
  8. Ááá ez nagyon jó lett!!!:)
    Az a hülye ribanc...én már akkor nekimentem volna amikor csókolóztak Robbal...xD
    Nagyon is megérdemelte azt a pofont!És ari volt a vége is:D
    Várom a kövit.!:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  9. ohh hidd el nkm en azt a kis ribit meg is folytottam volna!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés