2010. január 17., vasárnap

8.fejezet


Hát nem tudom, hogy tetszeni fog nektek!
Remélem igen!!:)
Puszi!!
/Rob szemszöge/
Nagyon meglepődtem Kristen a nyakamban volt már és csókolgatott.
-Szeretlek Rob mindennél jobban, és bocsáss meg, hogy ilyen hülye picsaként viselkedtem. – mondta, de még mindig csókolt olyan boldogság hullámment rajtam végig.
-Haragszól rám? – kérdezte boci szemekkel.
-Rád kicsim hogy tudnék haragudni csak nem értettem semmit, ami körülöttem történik. – mondta közben az arcát simogattam.
-Na elmesélek neked mindet de akkor menjük be. – mondta
-Rendben mondtam – és bejöttünk.
-Na  minden úgy kezdődött , hogy meg láttalak téged meg az a kis ribancot. – mondta a kis ribancot durván, mérgesen.
-Azt hittem megcsaltál és ezért jöttem ide. – olyan édes volt, ahogy mesélte és én nem tudtam nem mosolyogni.
-Min mosolyogsz? – kérdezte, na, ilyenkor is olyan édes.
-Azon kicsim, hogy olyan édes vagy. – mondtam és megcsókoltam és megsimogattam az arcát.
-Na és eljöttem ide és megláttam, hogy csókolóztok és hát azt hittem, hogy tényleg megcsalsz.
-Jaj kicsim , hogy hihetsz ilyet nekem te vagy az egyetlen akit mindnél jobban szeretek. – mondtam és magamhoz húztam és megöleltem.
-De még nincs vége, mert lent találkoztam avval a kis szajhával és elmondott mindent én meg pofon vágtam.
-Hogy mi csináltál? – köpni, nyelni nem tudtam
-Jól hallottad. – mondta egy elégedett vigyorral. Én is elvigyorodtam és megcsókoltam
 -Szeretlek te kis verekedős Stewrat. – mondtam és újból megcsókoltam.
-Én is szeretlek te kis mindig bonyodalomba kerülő Pattinson. – mondta mosolyogva.
*
A többi időt utána már ágyban töltöttük egymás kényeztetésével.
*
-Jaj kicsim nekem indulnom kell a reptérre. – mondta másnap délkörül.
-Ki kísérlek – már most hiányzik, de még el sem ment.
-Meg tennéd?- mondta és hozzám bújt.
-Szerelmem érted bármit. – mondtam és megcsókoltam.
*
A reptéren elbúcsúzkodtunk egymástól, de tudtok, hogy nem sokára újra találkozunk.
*
/Kristen szemszöge/
Párnap múlva jön haza Rob már úgy hiányzik!
Reggel felkeltem és egyből rohantam a wc-re. Nem tudom, valami rosszat ehetem vagy ennyire izgulok Rob érkezése miatt.
Forgatáson is többen mondták, hogy nagyon sápadt vagyok és egyszer el is ájultam.
Ma pedig úgy döntöttem elmegyek orvoshoz.
-Jó napot Stewart Kisasszony! – köszönt illedelmesen.
-Jó napot Dr. Úr . –én is köszöntem.
-Mi a panasza? – kérdezte kedvesen.
-Nagyon sokat szédülök és émelygek, hányok és egyszer el is ájultam. – soroltam fő.
-Jó akkor most csinálunk egy útra hangot. – ultra hangolt úhh lehet, hogy terhes vagyok?
-Dr. Út lehet, hogy kisbabát várok? – kérdeztem egy kicsit elcsukott a hangom.
-Nagy a valószínűsége. – mondta és én majd elájultam.
Elmentünk az ultrahang vizsgáltra és a Dr. Úr rá kente az krémet a hasamra.
-Gratúlálok ön kisbabát vár. – el sem hiszem nekem lesz egy kis bébim.
-Ő..őő köszönöm. – nem is tudom, de annyira boldog voltam egyből a hasamra tettem a kezem, ami után letörölte a krémet és megsimogattam.
*
Haza fele, amikor vezettem egész végig a hasamat simogattam egyből megszerettem ezt a kis pocaklakot.
De nem tudom, hogy Rob mit fog szólni, de ha azt akarja, hogy vettessem el azt biztos, hogy nem fogom hagyni. Akkor inkább egyedül csinálom végig.
*
Ma jön haza Rob nem tudom, hogy mondjam el neki, nagyon félek, hogy nem fog örülni.
Eddig még senki sem tudja, hogy várandós vagyok, úgy terveztem neki mondom el először.
*
Épp vacsorát csináltam amikor nyílt az ajtó és Rob jött be rajtan.
-Szia kicsim megjöttem. – kiabáltba.
-Szia! Gyere itt vagyok a konyhában. – húú bassza meg, hogy fogom én elmondani neki?
-Szia, édes- ölelt meg hátulról és csókot lehet a nyakamba.
-Szia. – megfordultam és megcsókoltam
-Hiányoztál – mondta és a nyakamat puszilgatta.
-Nekem is de figyelj valamit meg kellene beszélnünk. – mondtam elhaló hangon.
-Az majd rá ér később - mondta és tovább csókolt. Kristen most vagy soha.
-Nem,Rob ezt meg kell beszélnünk. – jelentetem ki határozottan.
-Jó rendben- mondta lemondóan. húú Kristen szed össze magad.
-Ülj le jó. – szegénykém nem értett semmit csak leült.
-Na szóval hol is kezdjem. – annyira félek.
-Talán az elsején- mondta avval a cuki mosolyával
-Na szóval  Rob én…én kisbabát várok.

10 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett:)
    de itt abba hagyni? :(
    képtelenség ilyet is csak ti Robsten fin írok tudtokxD
    Katta

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóó:) de remélem ma még dobsz fel egy kis folytatást és nem fogod hagyni h mi itt szenvedjünk a kiváncsiságtól:):( na létsziiii:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Remélem Rob örülni fog,és nem hagya faképnél Kristen.
    Már vároma folytatást!
    Puszika.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Jújj itt abba hagyni??? kész kínzás, de nagyon jó lett...:D lécci siess a kövivel!! már nem bírom :)
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Katta:Köszi!Ma már nem hsizem,hogy lesz friss,mert most értem haza!Majd holnap!!:):D

    Névtelen:Köcce!Tudjátok,hogy nagyon szertelek titeket!De ma már szerintem nem lesz friss habár nem is tudom lehet elkezdem írni de nem hiszemh,hogy ma felsz téve.

    Bells:Köcce!Nyugi nem lesz Rob hülye!!:):D

    Viki::):DKösszi!!:):DNAgyon sietek!!:):D

    Puszilak titeket.:):D

    VálaszTörlés
  6. Olyan jó, hogy kibékültek és hogy az a szuka megkapta a jól kiérdemelt pofonját!
    És azt hiszem ez a fejezet hosszabb lett, mint a többi :D

    VálaszTörlés
  7. Ez is nagyon jó lett!!:D
    Kisbaba...áááá..jujj de jóó:D:D:D
    Sztem örülni fog neki Rob...:)...vagyis remélem
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. áááh.:)
    nagyon jó lett:D
    és Kristen terhes^^:)
    kíváncsi vagyok Rob mit fog mondani.remélem nem hagyja ott Kristent.
    nagyon kíváncsi vagyok:)
    puszillak.(K)

    VálaszTörlés
  9. Angyalka:Köszönöm!Tényleg?:):D

    Évii:Kösszi!!:):D

    Krisztu:Köszi!:):D

    Puszilak titeket!!:):D

    VálaszTörlés