2010. január 6., szerda

1.fejezet



/Robert szemszöge/
Itt fekszek az ágyban és hát kire is gondolhatnék?! Csak ő jár az eszemben, de avval a Michaellel jár! Egyszer csak meg csörrent a telefon.  Na igen és  ki volt az ő!
- Szia, Kristen! –mondtam
- Szia,Rob csak azért hívtalak,mert ma van a megbeszélés  New Moon miatt!
- Úhh tényleg teljesen ki ment a fejemből. - persze ha rágondolok, nem létezik semmi csak ő.
- Na látod milyen jó,hogy felhívtalak .Na de megyek is mert készülődök majd ott találkozunk .
- Oké rendben, szia!
- Szia. - és már le is tette a telefont.
Fölvettem egy farmert meg egy kék felsőt és már mentem is.
*
Épp az épület előtt voltam és leparkoltam. Már mindenkinek itt volt a kocsija csak Krisnek nem. De épp, hogy ki mondtam már jött is. De nem egyedül ült a kocsiba, hanem ott volt az a ficsúr Mike is. Leparkoltak és megcsókolták egy mást. Én meg azt hittem itt helyben felrobbanok. Kristen kiszállt a kocsiból Mike meg elhajtott  úgy döntöttem én is kiszállok a kocsiból.
- Szia Rob. – köszönt vidáman.
- Szia. –mondtam én is de nem vidáman csak egy mosolyt  küldtem felé.
Bementük mindenkinek köszöntünk és meg beszéltük a dolgokat.
*
Mindannyian együtt jöttünk ki és Kris egyből oda rohan Mikihoz, aki már várta. Olyan jó lenne, ha hozzám is így rohanna. Jaj Rob ne gondolj már butaságot ő sosem fog téged szeretni. Erre egy kicsit elszomorodtam és ezt Ashley észre is vette.
Mi a baj Rob? – kérdezte kíváncsian
Semmi csak fáradt vagyok ennyi. – közben Kristen elköszönt tőlünk és beül a kocsiba és elhajtottak. Én csak néztem utánuk.
Rob,Rob! – hadonászott előttem Ashely keze
Ja,igen? – kérdezte, remélem nem vette észre, hogy odáig vagyok Kristenért.
Tudom, hogy van, valami nem akarod elmondani? – kérdezte
Nincs semmi bajom csak elég fáradt vagyok, megyek is, szia. – mondtam meg sem vártam, hogy reagáljon beültem a kocsimba és elhajtottam.
/Kristen szemszöge/
Csak áltatom magam azzal, hogy Miket szeretem. Egyáltalán nem is szeretem, de szeretem csak nem szerelemből.  Csak Robra tudok gondolni senki másra.  De ő vajon gondol-e rám. Nem hiszem. Beléptem a konyhába és az asztal meg volt terítve minden gyertyafényben volt.
- Csináltam egy kis vacsorát. – közben hátulról meg megölelt.
- Oh. - csak ennyit bírtam kinyögni.
- Nagyon szép a terítés –mondtam és leültem.
Fél órával később, amikor már minden elfogyasztottunk Mike oda jött hozzám és letérdel. Jaj ne!
-Kristen Jame Stewart hozzám jössz feleségül? – kérdezte, na, csak ezt ne pont ezt nem akartam.

7 megjegyzés:

  1. rövid drága! nagyon rövid! viszont jó! tetszik. de rögtön egy függővéggel kezdeni? látom tanultál :) ügyes vagy és csak így tovább!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. szia! nekem tetszik :D én nagyon izgultam tegnap mert nem úgy sikerült ahogy akartam , de ez ígéretes :D jah és köszi a komit nálam ,és jön az a mondat ami tegnap lerohasztott de ösztönzött is Túl Rövid :D várom a következő részt

    VálaszTörlés
  5. Igen tudom hogy rövid!
    De majd a 2.fejezet!!:):D
    Am köszike Kristen és Camy!!:):D

    VálaszTörlés
  6. Szép indítás, lánykérés :D Írjam mégm hogy rövid, vagy már unod? :p Kristen nemet mond ugye? UGYE?? :D Folytit! :D

    VálaszTörlés
  7. Angyalka majd meg tudod a következő részben!
    Am de,hogy unom!!:):D

    VálaszTörlés